Szanowna Koleżanko, Szanowny Kolego,
Polskie Stowarzyszenie Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt (PSLWMZ) jest stowarzyszeniem skupiającym lekarzy weterynarii i studentów wydziałów medycyny weterynaryjnej zainteresowanych propagowaniem i podnoszeniem wiedzy oraz umiejętności związanych z patologią, terapią iprofilaktyką chorób zwierząt towarzyszących. Wielce sobie cenimy możliwość współpracy z Państwem na tej niwie. Chcąc jak najlepiej wypełniać nasze statutowe obowiązki i kontynuować naszą współpracę, a zarazem spełniając obowiązek informacyjny* o tym, jak przetwarzamy Państwa dane osobowe, zamieszczamy poniżej podstawowe informacje jak to czynimy i w jakim celu to czynimy. Serdecznie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Będziemy bardzo wdzięczni, gdy Państwo zechcecie w dalszym ciągu współpracować z Polskim Stowarzyszeniem Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt i pozostaniecie z Nami. Jednocześnie zapewniamy, że nie nadużyjemy Państwa zaufania a Państwa dane osobowe wykorzystywane będą tylko w celu jak najlepszego wypełniania obowiązków statutowych i umownych w zgodzie z obowiązującymi przepisami.
Z Wyrazami Koleżeńskiego Szacunku
Prezes PSLWMZ
Dr Jacek Szulc
Istotne informacje o przetwarzaniu danych osobowych przez PSLWMZ
Skąd mamy Państwa dane?
Państwa dane pozyskaliśmy:
Kto jest administratorem Państwa danych?
Polskie Stowarzyszenie Lekarzy Weterynarii Małych Zwierząt (PSLWMZ) z siedzibą w Lublinie pod adresem ul. Głęboka 30 20-612 Lublin, zarejestrowanym w Sądzie Rejonowym Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod nr KRS 0000015583, NIP 712-22-93-231, tel: 531 – 732 – 732, lp.zmwlsptairaterkes
Jakie dane przetwarzamy?
PSLWMZ przetwarza następujące kategorie danych:
Do czego będziemy używać Państwa danych osobowych?
Państwa dane osobowe będziemy przetwarzać w jednym lub więcej spośród następujących celów:
Czy mają Państwo obowiązek podać dane osobowe?
W zakresie, w jakim przetwarzanie Państwa danych następuje w celu:
podanie przez Państwa danych jest warunkiem zawarcia tej umowy i możliwości spełnienia obowiązków Stowarzyszenia wobec członków.
Podanie danych ma charakter dobrowolny, lecz jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy lub spełnienia obowiązków Stowarzyszenia wobec członków. W przypadku niepodania danych osobowych umowa nie będzie zawarta. Podanie danych niezbędnych do wystawienia faktury jest obowiązkiem ustawowym i wynika z Ustawy o podatku od towarów i usług. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne, nie jest wymogiem ustawowym jednak jest konieczne w związku z członkostwem w PSLWMZ. W statucie naszego Stowarzyszeniu nie istnieje pojęcie „członka anonimowego”.
Jak cofnąć zgodę?
Można wyrazić zarówno wszystkie zgody lub niektóre z nich, jak i nie wyrazić żadnej.
W każdej chwili mogą Państwo cofnąć każdą zgodę udzieloną PSLWMZ w związku z przetwarzaniem danych osobowych bez ponoszenia negatywnych konsekwencji. Wystarczy wysłać e-mail, zadzwonić lub przesłać wiadomość pocztą tradycyjną na wskazane powyżej dane kontaktowe. Wolę cofnięcia zgody można wyrazić w dowolny sposób, jedynym warunkiem jest, aby dotarła ona do naszej wiadomości. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych przed jego dokonaniem, tzn. do momentu cofnięcia zgody przetwarzanie Państwa danych przez PSLWMZ jest legalne.
Jak skontaktować się z naszym inspektorem ochrony danych osobowych?
Można to zrobić telefonicznie pod numerem telefonu 531 – 732 – 732 lub e-mailowo pod adresem: lp.zmwlsptairaterkes
Na jakiej podstawie będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe?
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest, w zależności od wykonywanych czynności:
Kiedy i komu możemy przekazać dane, a komu na pewno ich nie przekażemy?
Jeżeli wyrażą Państwo taką zgodę, udostępnimy Państwa dane osobowe partnerom (przedsiębiorcom), z którymi PSLWMZ współpracuje, by mogli oni je wykorzystywać w celach marketingowych. Dane udostępnimy tylko tym Partnerom PSLWMZ, na których Państwo się zgodzą.
Państwa dane możemy ujawnić odbiorcom, w postaci firm z nami współpracujących i wykonujących zadania na nasze zlecenie i naszą rzecz. W takim przypadku zawarta jest z tymi podmiotami umowa zapewniająca bezpieczeństwo Państwa danych. Z uwagi na to, iż podmioty te często się zmieniają, nie jesteśmy w stanie przedstawić ich kompletnej listy, jeśli chcą Państwo wiedzieć z kim współpracujemy aktualnie, zawsze można o to zapytać.
Nie będziemy natomiast przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
Co mogą Państwo robić z przekazanymi nam danymi osobowymi?
Mają Państwo prawo do żądania od PSLWMZ dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także możemy je na Państwa żądanie przenieść do innego administratora danych. Odnośnie do przetwarzania Państwa danych w celu informowania Państwa o przedsięwzięciach edukacyjnych organizowanych przez PSLWMZ samodzielnie lub we współpracy z Partnerami mogą Państwo wnieść sprzeciw.
Do kiedy będziemy przechowywać Państwa dane?
Państwa dane osobowe będą przechowywane tak długo:
Gdzie mogą Państwo wnieść skargę na przetwarzanie danych osobowych przez PSLWMZ?
Obecnie takie skargi kierować można do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że wkrótce właściwym organem nadzorczym w tej kwestii będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Jak nie będziemy przetwarzać danych osobowych?
Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu (np. profilowaniu), które wywołuje wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Państwa wpływa, niemniej jednak korzystamy z plików cookies na naszej stronie internetowej
*Podstawa prawna:
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Art. 12 (Przejrzyste informowanie i przejrzysta komunikacja oraz tryb wykonywania praw przez osobę, której dane dotyczą)
Art. 13 (Informacje podawane w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą)
Sekretariat PSLWMZ (+48) 531-732-732
lp.zmwlsptairaterkes